Koszty dostawy
Zamówienia realizowane na terenie Polski wysyłamy przesyłką kurierską za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost lub do wskazanego w zamówieniu paczkomatu Inpost. W celu skorzystania z dostawy do paczkomatu prosimy o podanie wybranego przez Państwa paczkomatu (numer lub adres) oraz numeru telefonu w okienku uwagi.
Koszt wysyłki zamówień o wartości poniżej 200 zł to 15 zł brutto.
Zamówienia na kwotę powyżej 200 zł wysyłamy gratis.
Czas dostawy
Wszystkie zamawiane produkty zostaną wysłane pod wskazany przez Państwa adres najpóźniej ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie)
Informacje o statusie zamówienia
Status zamówienia (nowe, zrealizowane) możesz również sprawdzić na swoim koncie Stałego Klienta wybierając opcję Status zamówienia.
Braki towaru
Część towarów oznaczona jest u nas jako brak w magazynie. Oznacza to, że w tym momencie nie mamy go w magazynie i czekamy na dostawę. Jeśli zamawiasz taki towar, czas realizacji Twojego zamówienia na pewno się wydłuży. Po złożeniu zamówienia na taki towar nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).