Serwis MaiArt.pl korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknij

Poza wyjątkami określonymi w Ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, klient, który zakupił towar wysyłkowo w maiart.pl, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od dostarczenia towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Szczegółowe pouczenie o zasadach odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdą Państwo w na stronie Regulaminu.

Uwaga! Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracane towary  odeślij na adres:

MaiArt Artur Tórz

ul. Deszczowa 3

44-196 Knurów

Do zwracanego artykułu koniecznie dołącz dowód zakupu - najlepiej kopię faktury lub po prostu jej numer, kopię oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dane kontaktowe. Pamiętaj również o podaniu numeru konta, na które mamy dokonać zwrotu płatności.

Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. Jeśli to będzie droższy produkt różnicę dopłacisz kurierowi dostarczającemu zamianę (+5 zł za koszt dostawy). Gdy odsyłasz droższy produkt, możesz dobrać inne produkty do wartości wpłaconej kwoty lub podać numer konta do zwrotu różnicy. Pamiętaj podać informację na jaki towar ma być zamiana.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/