Serwis MaiArt.pl korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknij

Koszty dostawy

Zamówienia realizowane na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetowym, paczką pocztową (Paczka+) lub do wskazanego w zamówieniu paczkomatu InPost. W celu skorzystania z dostawy do paczkomatu prosimy o podanie wybranego przez Państwa paczkomatu (numer lub adres) w okienku uwagi.

Koszt wysyłki zamówień o wartości poniżej 100 zł to 10 zł brutto.

Zamówienia na kwotę powyżej 100 zł wysyłamy gratis.

Czas dostawy

Wszystkie zamawiane produkty zostaną wysłane pod wskazany przez Państwa adres najpóźniej ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.  Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie)

Informacje o statusie zamówienia

Status zamówienia (nowe, zrealizowane) możesz również sprawdzić na swoim koncie Stałego Klienta wybierając opcję Status zamówienia.

Braki towaru

Część towarów oznaczona jest u nas jako brak w magazynie. Oznacza to, że w tym momencie nie mamy go w magazynie i czekamy na dostawę. Jeśli zamawiasz taki towar, czas realizacji Twojego zamówienia na pewno się wydłuży. Po złożeniu zamówienia na taki towar nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).